Γιάννης Πλούταρχος: «Είχα παχύνει και το μυαλό μου δεν λειτουργούσε»


«Το καλύτερο παιδί» του ελληνικού πενταγράμμου εξομολογείται…


Με αφορμή την επιστροφή του στο «Posidonio», έπειτα από δέκα χρόνια, ο Γιάννη Πλούταρχος παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό «YOU» και μίλησε για όλα στην Τζώρτζια Συρίχα.

Ο τραγουδιστής, μεταξύ άλλων, τόνισε πως έχει άψογη συνεργασία με τους συνεργάτες του και εξήγησε πως δεν είναι σκληρός μαζί τους. Μάλιστα, εκμυστηρεύτηκε πως δεν έχει βρίσει ποτέ στη ζωή του άνθρωπο.

Όσο για το αν ζητάει εύκολα συγγνώμη, αποκάλυψε «Βεβαίως με μεγάλη χαρά και μάλιστα μου φεύγει και ένα βάρος από πάνω μου. Είναι σαν μετάνοια για μένα προσωπικά η συγγνώμη αρκεί μην έχω κάνει κάτι κακό. Ειδικά όταν δέχονται τη συγγνώμη, γιατί άμα δεν συμβαίνει αυτό κρατάω μέσα μου βάρος».

Τέλος, ο ίδιος αναφέρθηκε στην καθημερινότητά του και τον ρόλο που έχει η γυμναστική σε αυτή, λέγοντας «Υπάρχουν περίοδοι που γυμνάζομαι αρκετά, τα τελευταία τέσσερα χρόνια όμως κάθισα πάρα πολύ χωρίς να ασκούμαι, είχα παχύνει και το μυαλό μου δεν λειτουργούσε. Όταν δεν κάνεις έστω βάδην, λίγο διάδρομο, το μυαλό κολλάει και μένεις πίσω. Η αυτοπεποίθηση σου, η ευελιξία σου, η αυτοεκτίμηση σου, η διάθεση σου, όλα αλλάζουν».
Share on Google Plus

About Queer Shadow

Αλλόκοτη Σκιά
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου