Σοκαριστικό: Τέσσερις απόπειρες αυτοκτονίας έκανε η Τσίλα



Τα τελευταία χρόνια έχει εξαφανιστεί από τα καλλιτεχνικά δρώμενα. Η μαύρη γαζέλα του ριάλιτι «Φάρμα» που αποπειράθηκε να κάνει καριέρα και στο τραγούδι, πέρασε μια δύσκολη περίοδο. Αφού όπως αποκάλυψε η ίδια σε συνέντευξή της στο Yes έκανε τέσσερις απόπειρες αυτοκτονίας. 

«Πήγα να σκοτώσω τον εαυτό μου τέσσερις φορές, αλλά δεν έπιασε. Έκοψα τις φλέβες μου, έκανα ένεση με αέρα και τις άλλες δύο φορές πήρα χάπια.Σώθηκα χάρη στο φύλακα άγγελό μου. Είχα πάρει πολλά ηρεμιστικά, και ενώ βρισκόμουν σε κώμα όταν με κάλεσε ο ξάδελφος μου και του είπα ότι σκότωσα τον εαυτό μου, φώναξε το ασθενοφόρο και με έσωσαν», εξομολογήθηκε η Τσίλα εξηγώντας πως οι λόγοι που την οδήγησαν σε αυτό ήταν ένας καβγάς με τους γονείς της, οικονομικά προβλήματα και μια ερωτική απογοήτευση. 



Share on Google Plus

About Queer Shadow

Αλλόκοτη Σκιά
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου