Η Ραχήλ Μακρή αποκαλύπτεται: Είμαι… γκαζοφονιάς! Οδηγώ και ακούω Παντελίδη


Τι λέει για τη σχέση της με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου, το Γιάννη Βαρουφάκη, τις πλαστικές και το botox και τον ρόλο της ως μητέρα!
Η Ραχήλ Μακρή αποκαλύπτεται και φέρνει την άνοιξη με το δικό της τρόπο στο περιοδικό «YOU».
Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ μιλά στο περιοδικό για την ζωή της, το τατουάζ της, την αδελφική σχέση της με την Ζωή Κωνσταντοπούλου, ενώ λέει την άποψη της για τον Γιάννη Βαρουφάκη.



Συγκεκριμένα για τον τσάρο της Οικονομίας Γιάννη Βαρουφάκη είπε:
«Τον Γιάννη τον ξέρω ελάχιστα αλλά μου αρέσει πάρα πολύ ως τύπος. Νομίζω πως η Βουλή απέκτησε και άλλη “ντίβα” μετά τη Ραχήλ, γιατί είναι κι αυτός αντισυμβατικός τύπος».


Για την δυνατή φιλία που έχει με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου ξεκαθάρισε:
«Τη θεωρώ αδελφή μου! Έχω μια πολύ μεγάλη αγάπη για τη Ζωή. Βασικά μου αρέσουν οι έντιμοι άνθρωποι που έχουν καθαρό βλέμμα και καθαρή σκέψη. Πέρα από όλα αυτά είναι ένας άνθρωπος ιδιαίτερος και ευφυής. Αν συνεχίσουν όλοι αυτοί οι τσαμπουκάδες, το κανάλι της Βουλής θεωρώ πως θα έρθει πρώτο σε τηλεθέαση. Θα προτείνω στην Κωνσταντοπούλου, ως πρόεδρος του Κοινοβουλίου που είναι, να εισηγηθεί να βάλουν και διαφημίσεις μπας και βγάλουν και κανένα φράγκο να πληρώσουμε καμία υποχρέωση. (γέλια) Όχι διαφημίσεις με χορηγούς αλλά κοινωνικές. Το κανάλι της Βουλής έχει δικό του fan club, το παρακολουθεί κόσμος που πριν δεν το έβλεπε».




Μάλιστα μίλησε για την απόφαση της να ασχοληθεί με την πολιτική:
«Ο Άντρας μου, ο Αντρέας Τσέκενης, αυτός με παρακίνησε να ασχοληθώ. Μου είπε πως αξίζει όλη αυτή η εμπειρία και πως πρέπει να τη ζήσω.


Για τον ρόλο της μαμάς 
Τρέχω σαν τον Βέγγο. (γέλια) Έχω δύο αγοράκια, τον Οδυσσέα και τον Νικόλα, 7,5 και 5 ετών αντίστοιχα. Θα ήθελα κι άλλα παιδιά γιατί πάντα ονειρευόμουν μια μεγάλη οικογένεια»


Για τις πλαστικές και τα botox
«Δεν θέλω, φοβάμαι. Έχω ένα φίλο που ασχολείται με αυτά και με παρακαλάει για να πάω»




Αποκαλύπτει τι τατουάζ έχει στο χέρι της
«Έχω μια περικεφαλαία των Σπαρτιατών πολεμιστών και ένα “λ” των Λακεδαιμονίων. Γενικά μου αρέσουν πολύ τα τατουάζ. Έζησα, όμως, την εποχή που όσοι είχαν tattoos τούς έδειχναν με το δάχτυλο! Ίσως αυτό με έκανε να αρκεστώ σε ένα μόνο.


Για το αν έχει δεχτεί σεξουαλική παρενόχληση
Ναι, στους εργασιακούς χώρους όπου εργαζόμουν ως πιτσιρίκα


Για το αν της αρέσει η ταχύτητα δηλώνει:
«Πάρα πολύ! Είμαι “γκαζοφονιάς” (γέλια), και μάλιστα υπάρχουν φορές που οδηγάω και ακούω Παντελίδη!»


Share on Google Plus

About Queer Shadow

Αλλόκοτη Σκιά
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου