Η απάντηση της Πατρίτσια Άμπραχαμ στην κριτική της Βανδή περί «άσχημης» συμπεριφοράς


Μια από τις μονομαχίες που ξεχώρισαν στο Τhe Voice 2 που προβλήθηκε την Κυριακή του Πάσχα, τόσο για τις φωνές των διαγωνιζόμενων όσο και για τα σχόλια της coach τους Δέσποινας Βανδή, ήταν αυτή ανάμεσα στην Πατρίτσια Άμπραχαμς και την Angel Καρατσάμη.

Η Δέσποινα Βανδή, επέλεξε να συνεχίσει στα live του talent show με την Angel, επειδή η Πατρίτισια προσπάθησε να καπελώσει την Angel προσθέτοντας στο τραγούδι κάποια μέτρα που δεν υπήρχαν στις πρόβες τους. Η Δέσποινα Βανδή εκνευρίστηκε μαζί της επειδή δεν έκανε fair play και δεν την επέλεξε λόγω αντιεπαγγελματικής συμπεριφοράς.

Η Πατρίτσια τελικά "σώθηκε" από τη Μελίνα Ασλανίδου που την "έκλεψε" από τη Δέσποινα Βανδή, με το επιχείρημα ότι μια τέτοια φωνή δεν πρέπει να μείνει εκτός Voice.

Μιλώντας αποκλειστικά στην κάμερα του «Πρωινού» η Νοτιοαφρικάνα τραγουδίστρια απάντησε στην κριτική που δέχθηκε από την coach της.

«Θεωρώ ότι δεν ήταν κάτι που έπρεπε να γίνει τόσο μεγάλο θέμα γιατί δεν είμαι ανταγωνιστική. Όταν γίνεται ένα λάθος, ένα μπέρδεμα, δεν έχει σχέση με τις αξίες των ανθρώπων. Εγώ εκείνη τη στιγμή δεν κρίνομαι ούτε για τον χαρακτήρα μου, ούτε για τις αξίες μου. Η μόνη που μπορεί να το ξέρω αυτό είμαι εγώ…», είπε η τραγουδίστρια.

Δείτε το βίντεο:


Share on Google Plus

About Queer Shadow

Αλλόκοτη Σκιά
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου