Καταγγελίες μέσω Facebook για προσβλητική συμπεριφορά της Ζωής Κωνσταντοπούλου σε βενζινάδικο


Τον γύρο του Διαδικτύου κάνει καταγγελία φερόμενης ως αυτόπτη μάρτυρα σε περιστατικό σε βενζινάδικο στο οποίο φέρεται να ενεπλάκη η πρόεδρος της Βουλής, Ζωή Κωνσταντοπούλου.

Όπως έγραψε η Βάλια Παναγιωτίδου στον λογαριασμό της στο Facebook από τα Λουτρά Αιδηψού (Εύβοια), είδε την πρόεδρο της Βουλής να φωνάζει σε υπάλληλο βενζινάδικου και να τον απειλεί.

konstantopoulou1

Όπως γράφει, «Έπαθα σοκ την είχε πιάσει υστερία! Είχε σκάσει το λάστιχο της, της έβαλε αέρα και της είπε πως θέλει αλλαγή. Δεν μπορούσε να της το αλλάξει αυτός γιατί ήταν μόνος κι άρχισε να του φωνάζει για να πάρει το αφεντικό του να τον απολύσουν. Δεν πίστευα τι άκουγα».

«Αλλά όπως μου επισήμανε η ίδια απειλητική από επάνω μου (1.60 μόνο είμαι) είναι αδίκημα η φωτογραφία και το βίντεο.. » συμπληρώνει. «Άνοιξε την πόρτα του αυτοκινήτου πήρε το κινητό της φίλης μου που την τραβούσε και το διέγραψε. Ήμουν στο ταμείο εγώ ήρθε άρχισε να μου λέει για αδικήματα και ποινικά κι έτσι όπως την είδα σκιάχτηκα και μου το έσβησε. Ντρέπομαι αλλά είμαι δειλή..» γράφει στα σχόλια.

Σε δεύτερη ανάρτησή της η κα Παναγιωτίδου γράφει τα εξής: «Ας φωτίσει τον λαό μας μήπως σοβαρευτεί γιατί συνεχώς επιλέγει να συμπεριφέρεται κατώτερα των περιστάσεων..».

Στο φερόμενο περιστατικό αναφέρεται μέσω ανάρτησής του στο Facebook και ο δημοσιογράφος Δημήτρης Αλικάκος, ο οποίος, όπως αναφέρει, μίλησε με τον υπάλληλο του βενζινάδικου.

konstantopoulou

Share on Google Plus

About Queer Shadow

Αλλόκοτη Σκιά
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου