Τι δώρο θέλουν πραγματικά οι μαμάδες στην Γιορτή της Μητέρας;


Το ταξίδι της μητρότητας δεν είναι εύκολο και αναμφισβήτητα είναι γεμάτο προκλήσεις για μια μαμά.

Για επιβράβευση δεν σημαίνει ότι στην Γιορτή της Μητέρας οι μαμάδες  επιθυμούν αγωνιωδώς 5 λεπτά να αφιερώσουν στον εαυτό τους ή ένα μικρό κουτί με σοκολατάκια (το οποίο δεν θέλουν να μοιραστούν.) Σίγουρα ακόμα και μια χειροποίητη κάρτα θα τους δώσει τεράστια χαρά και θα τις συγκινήσει. Ζητήσαμε πάντως από αγαπημένες μας μαμάδες να μας πουν τι δώρο θέλουν να πάρουν για την Γιορτή της Μητέρας. Δείτε ποιο είναι εκείνα που βρίσκονται στην κορυφή της λίστας!

«Εγώ απλά θα ήθελα να κοιμηθώ λίγο παραπάνω.»

«Θα ήθελα ο σύζυγός μου να παραδεχτεί πόσο καλή μαμά και σύντροφος είμαι και να το γράψει στα social media για να το μάθουν όλοι!»  

«Κάποιος να καθαρίσει το σπίτι και να κάνει όλα τα ψώνια του μήνα. Ζητάω πολλά;»


«Θα αφήσω μήνυμα στον σύζυγό μου και θα του ζητήσω για δώρο μανικιούρ και πεντικιούρ. Λέτε να μου το αρνηθεί;»

«Κάποιος να αναλάβει τα παιδιά και να τα πάει κάπου για λίγες ώρες. Οπουδήποτε. Έτσι θα μπορώ να πάρω έναν υπνάκο.»

«Θα ήθελα πολύ να πάω σε ένα μάθημα γιόγκα νωρίς το πρωί και μαγικά όταν επιστρέψω το σπίτι να είναι πεντακάθαρο.»  

«Ονειρεύομαι ο σύζυγός μου να έχει συνεννοηθεί με την μπέιμπι σίτερ να κρατήσει τα παιδιά και να με βγάλει για ένα ρομαντικό δείπνο έξω. Θα με κάνει να αισθανθώ σαν να είμαστε και πάλι νέοι!»  

«Θέλω απλά να περάσω ολόκληρη την μέρα με τα παιδιά μου και να βλέπουμε ταινίες.» 


«Δέκα λεπτά μόνη μου στο μπάνιο θα ήταν μια χαρά! Μη με ρωτήσετε τι θα κάνω εκεί μέσα!»  

«Θέλεις να με κάνεις ευτυχισμένη για έναν ολόκληρο χρόνο; Χάρισε μου ένα διάλλειμα μιας ημέρας μόνο! Θα σ’ αγαπώ για πάντα!»  

«Απλό και κλασικό: Λίγα λουλούδια!»

«Θέλω να ιδρώσω στο γυμναστήριο - Χωρίς τα παιδιά.»

«Υπηρεσίες μασάζ μιας ώρας!»

«Κάποιος άλλος να μαγειρέψει το δείπνο για την Γιορτή της Μητέρας.»

«Ένα πρωινό στο κρεβάτι!»

«Ένα κουτί οικογενειακό παγωτό, μόνο για μένα!»


"Να πάω για ψώνια αλλά όχι στο σούπερμάρκετ!»

«Μια μαγική νεράιδα να έρθει και να καθαρίσει όλες τις γωνίες στο αυτοκίνητό μου και να μαζέψει όλα τα κολλώδη πράγματα από τα καθίσματα του αυτοκινήτου.»
baby.gr
Share on Google Plus

About Queer Shadow

Αλλόκοτη Σκιά
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου