Ράντου: Έχω φοβηθεί μήπως χαλάσει η σχέση μου με τον Βασίλη


Η γνωαστή ηθοποιός Ελένη Ράντου και σύζυγος επί αρκετά χρόνια του επίσης γνωστού τραγουδιστή Βασίλη Παπακωνσταντίνου, καλεσμένη στην τηλεοπτική εκπομπή Join us μεταξύ άλλων μίλησε και για τον γάμο τους που κρατά 25 χρόνια, η ίδια παραδέχεται πως έχει φοβηθεί μήπως χαλάσει κάτι στον γάμο τους.

«Ήταν σοκαριστικός ο τρόπος που ο τύπος έπεσε πάνω σε εμένα και τον άντρα μου 25 χρόνια πριν. Πάντα υπήρχε μια υπερβολή στα προσωπικά. Θεωρούμε ότι δεν μπορεί να μονοπωλεί συνέχεια το ενδιαφέρον. Ο γάμος δεν ήταν ανοιχτός, έγινε με αγαπημένους ανθρώπους χωρίς να γίνει show και από εκεί από εκεί και πέρα υπήρχε μια ψύχραιμη στάση. Και το σεβάστηκαν όλοι. Δεν ένιωσα ποτέ τον παπαράτσι έξω από το σπίτι μου».

Όσο για τη σχέση της με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου η ηθοποιός παραδέχτηκε: «Ο Βασίλης είναι ένας άνθρωπος με τον οποίο θέλω να πορευτώ μέσα στο χρόνο. Δεν είναι κάτι που τυχαία κρατάει 25 χρόνια. Έχω φοβηθεί μήπως χαλάσει η σχέση μου με τον Βασίλη. Όλα τα ενδεχόμενα είναι ορατά. Μετά ζυγίζεις πού αισθάνεσαι καλύτερα. Υπάρχει μια φυσική θερμοκρασία του σώματος που σου λέει σε ποιο μέρος είναι σωστή. Ακούς καλά το σώμα σου και πας με αυτό».
Share on Google Plus

About Queer Shadow

Αλλόκοτη Σκιά
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου